گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 9.0 Beta 2

یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، یادآوری ضمیمه ها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 4 آذر 1390برچسب:,
  • مشاهده اینترنت مصرفی به وسیله NetworkTrafficView 1.10

    NetworkTrafficView نرم افزاری کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که توسط آن می توانید میزان استفاده از ترافیک شبکه توسط برنامه ها مختلف درون ویندوز را مشاهده و مدیریت نمایید. نرم افزار NetworkTrafficView را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

     

    NetworkTrafficView مشاهده
اینترنت مصرفی به وسیله NetworkTrafficView 1.10

     

     

     


    .: ادامه مطلب :.

    download video youtube, دانلود aTube Catcher v2.6.769, دانلود از گوگل ويدئو, دانلود برنامه aTube Cat

    Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در ۵ مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

     

    WebSite X5 Evolution طراحي آسان
و حرفه اي وب سايت با WebSite X5 Evolution 9.0.2.1699

     

     

    ویژگی های نرم افزار WebSite X5 Evolution 9.0.2.1699 :

    طراحی صفحات وب بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
    دارای بیش از ۱۰۰۰ قالب آماده و پیش فرض
    قابلیت ایجاد فروشگاه الکترونیکی
    قابلیت ساخت فرم، ایجاد RSS، ایجاد صفحات حفاظت شده، چند زبانه کردن سایت
    طراحی صفحات وب سازگار با تمام مرورگرها
    بهینه سازی کدها برای موتور های جستجو و خروجی استاندارد با XHTML
    سازگار نرم افزار با سیستم عامل ویندوز ویستا و ٧

     

     


    .: ادامه مطلب :.

    مشاهده اطلاعات وب سایت ها توسط DomainHostingView 1.11

     

    DomainHostingView نرم افزاری کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که توسط آن می توانید به اطلاعات وب سایت ها همچون مکان قرار گیری سرور، نوع هاست، اطلاعات دامنه وب سایت و … دسترسی پیدا کرد. نرم افزار DomainHostingView را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

     

    DomainHostingView مشاهده
اطلاعات وب سایت ها توسط DomainHostingView 1.11

     

     

     


    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 صفحه بعد


    gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.ir

    گنبد دانلود

    مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 9.0 Beta 2

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود